Nom de l'autor: Escola Ignasi Iglesias

2n Princesa Pau

Els nens i nenes de 2n hem gaudit d’una activitat molt interessant sobre la Pau. Unes voluntàries de la Creu Roja han vingut a visitar-nos a l’escola i ens han representat el conte de la princesa Pau amb titelles. Hem pogut conèixer el significat de la Pau i hem gaudit d’una presentació digital amb dibuixos […]

2n Princesa Pau Llegeix més »

5è. Pintem amb plastilina

Com ja sabeu, els infants de 5è estem preparant les cançons de la Cantània, activitat en la que participarem aquest curs. Abans de les vacances de Nadal vam fer aquests dibuixos amb plastilina inspirats en dues de les cançons de l’ obra: la pluja, i la música. Desitgem que us agradin.  

5è. Pintem amb plastilina Llegeix més »

CI. Orquestra de Corda Fregada

Aquest dilluns les nenes i nens de 1r i 2n hem anat a l’ Auditori de Sant Ildefons a veure un concert d’ orquestra d’ instruments de corda fregada. Els instruments que hi havia eren: el violí,  la viola, el violoncel i el contrabaix. Tot i que aquests instruments es poden fer sonar pinçant les

CI. Orquestra de Corda Fregada Llegeix més »

CONCERT D’ HIVERN

Ja podeu veure les fotos del concert d’ hivern que vam fer el darrer 19 de desembre a l’ escola. Accediu a les galeries de cada cicle per veure-les. GALERIA P3 P4 i P5 GALERIA 1r i 2n GALERIA 3r i 4t GALERIA 5è i 6è

CONCERT D’ HIVERN Llegeix més »

2n. Taller de percussió

El passat 14 de novembre, els infants de segon van rebre la visita d’ un percussionista. Va venir carregat d’ instruments d’ aquesta família que tant coneixem a l’escola. Va portar instruments de percussió de fusta, de metall i de membrana. Alguns d’ aquests instruments eren: El djembé, els plats, la caixa, el cajón flamenco,

2n. Taller de percussió Llegeix més »

Concert de Nadal

Ja s’ acosta el concert de Nadal i cal anar practicant les cançons aquests darrers dies!. Alumnes de 6è, sé que la vostra cançó és difícil de trobar a internet en una bona versió, així que us poso aquí un enllaç per poder escoltar-la. Cliqueu AQUÍ  

Concert de Nadal Llegeix més »

6è. Robòtica

Aquestes setmanes els nens i nenes de 6è estem fent un taller de robòtica. La primera sessió la vam dedicar a realitzar activitats amb les plaques dels robots fantàstics de l’ Edulab. Les vam estar programant per a escriure-hi missatges, vam fer un compte enrere i també vam experimentar amb els diferents sensors com el

6è. Robòtica Llegeix més »

4t. Saxòfon

Aquesta tarda han vingut a l’ escola a fer un taller de Saxo per als nens i nenes de 4t. Ens han ensenyat un saxo soprà i un saxo alt. A més, ens han demostrat que amb materials reciclats (regadora i broquet) podem fer el nostre propi saxo. Hem escoltat cançons mentre vèiem algunes imatges:

4t. Saxòfon Llegeix més »

3r. Fagot

La darrera setmana ens han vingut a mostrar amb detall les característiques i peculiaritats del fagot. Ens han explicat quin es aquest instrument tan llarg i gran, des de la construcció amb fotos de la peça de fusta, fins a l’instrument acabat. La canya (canya doble) és la que li dona el so a la

3r. Fagot Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut