Nom de l'autor: Escola Ignasi Iglesias

2n Carta als Reis

A segon vam escriure la carta als Reis demanat dues joguines i un desig per tothom i les tutores els hi van fer arribar i quina gran sorpresa quan hem rebut les seves contestacions. Podeu veure totes les fotos clicant a la següent foto.  

2n Carta als Reis Llegeix més »

COSMO CAIXA

Les nenes i nens de P4 ens hem endinsat en un món de descoberta, hem anat al CosmoCaixa i hem vist, tocat i experimentat un munt de coses interesants.

COSMO CAIXA Llegeix més »

2n Taller 3+2=5

Els nens i nenes de 2n vam poder gaudir del taller 3+2=5 que té el propòsit d’incentivar la millora dels seus hàbits alimentaris, i de conscienciar-los que les fruites i hortalisses són aliments bàsics per a una vida saludable. Cal consumir almenys cinc racions diàries de fruites i hortalisses per tenir una alimentació sana i

2n Taller 3+2=5 Llegeix més »

6è “Les músiques del món”

La sortida d’avui dilluns ha estat una petita aventura…primer ens hem desplaçat en tren fins la ciutat de Barcelona. Viatjar amb tren no era una novetat per a tothom, però ens hem hagut d’organitzar, perquè n’erem cinquanta…. Després hem anat caminant des de l’estació de la plaça Catalunya fins al Palau de la Música, on

6è “Les músiques del món” Llegeix més »

SORTIDA A CAN CANADELL

Famílies, El passat 29 d’octubre, els nens i nenes de primer ens ho vam passar molt bé a Can Canadell. Vam fer un joc de pistes, per tal de trobar les castanyes que ens havia agafat el Marrameu mentre ajudàvem a la Castanyera a torrar castanyes. Va ser molt divertit, ho voleu veure?

SORTIDA A CAN CANADELL Llegeix més »

2n La Verema

Hola famílies; El passat divendres 25 d’Octubre, els nens i nenes de 2n vam anar a Can Canadell, una masia preciosa envoltada de conreus i boscos. Allà ens esperaven uns monitors ben simpàtics i divertits amb els que vam aprendre i gaudir molt.  Vam conèixer les vinyes i el raïm a través de diferents activitats

2n La Verema Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut