Nom de l'autor: Escola Ignasi Iglesias

8 DE MARÇ DE 2020

Les nenes i els nens de l’Ignasi fan moltes coses, som persones sense cap mena de discriminació. Si voleu veure més cal que mireu a tots els articles de qualsevol nivell i ho podeu comprovar, però avui divendres hem volgut fer coses per treballar específicament el dia 8 de març, on totes i tots som […]

8 DE MARÇ DE 2020 Llegeix més »

CARNAVAL 2020

Ens ha passat el Carnaval com si res, no ens hem adonat. Ens ho hem anat passant d’allò més bé. Totes i tots a l’escola hem fet un munt de feina per fer una gran rua i una desfilada impressionant. Us anirem afegint enllaços però aquí teniu un tastet de les fotos de tots els

CARNAVAL 2020 Llegeix més »

XOCOLATADA 2020

El passat divendres 14 de febrer, juntament amb l’AMPA i amb la col·laboració d’Ausolan, vam organitzar la 4ª  xocolatada solidària al pati de l’escola per a recaptar fons per a la investigació del Càncer Infantil a L’hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.   L’import recaptat ha estat 1.269 Euros!! Moltes gràcies per la vostra

XOCOLATADA 2020 Llegeix més »

CARNESTOLTES 2020

Famílies, grans i petits de l’escola i a tos els que pugui interessar!!!!!! Sa majestat el REI CARNESTOLTES ja ha arribat a l’escola, és moment de gresca i de disbauxa. Durant tota aquesta setmana hem de complir les consignes del Carnestoltes. DIMARTS. ENS CAUREM DE LA “CAMA” I VINDREM AMB PIJAMA. DIMECRES. AMB PERRUCA VINDRÀS.

CARNESTOLTES 2020 Llegeix més »

TERANYINES

Com ja sabeu una de les nostres organitzacions és el treball de les teranyines(ambients). Volem( tal com diu el currículum d’infantil) que els infants es converteixin en els constructors del seu propi aprenentatge a partir del joc, la investigació i les relacions amb els companys. És per això que ja hem tornat a engegar les

TERANYINES Llegeix més »

CI L’hivern màgic

Ara que tot just arriba l’hivern els nens  i les nenes de cicle inicial hem gaudit plegats de molts moments màgics. A continuación us detallem i us afegim el plec de fotografíes que que hem anat recollint. El Tió: Una tarda els nens i nenes de segon vam rebre una carta demanant ajuda: era el

CI L’hivern màgic Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut