1r. Taller de violoncel
Dimecres 23 d’octubre els nens i nenes de primer vam fer un taller de violoncel. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses sobre aquest instrument i sobre en Pau Casals.
1r. Taller de violoncel Llegeix més »
Dimecres 23 d’octubre els nens i nenes de primer vam fer un taller de violoncel. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses sobre aquest instrument i sobre en Pau Casals.
1r. Taller de violoncel Llegeix més »
Els nens i nenes de Cicle Inicial (primer i segon de primària) hem començat els nostres tallers. Aquests tallers són cinc: 1) ARTS & CRAFTS 2) CIÈNCIES 3) SUPERMERCAT 4) JOCS DE TAULA 5) EXPRESSIÓ CORPORAL APRENEM MOLTES COSES DIVERTINT-NOS MOLT… VOLEU FER UNA ULLADA?
TALLERS A CICLE INICIAL Llegeix més »
Els nens i nenes de segon vam fer un taller a l’aula on es tractaven alguns punts relacionats amb la gestió dels recursos. Vam conèixer a la Gaia i ens va presentar els 4 recursos que hi ha a la terra: energia, aigua, materials i aliments. A continuació per grups vam realitzar uns jocs de proves
2n La cursa del planeta Llegeix més »
A segon hem fet una lectura en castellà de com realitzar un joc matemàtic amb material reciclat. D’una manera molt divertida hem seguit les consignes que ens anaven donant i hem fet el nostre propi joc. I un cop fet, a jugar! Per veure les fotos cliqueu a la imatge:
2n Operación tapones Llegeix més »
Ja hem començat el curs, us volem anar ensenyant mica en mica tot allò que fem. Si voleu veure més cliqueu a les fotos i veureu que encara tenim moltes ganes de jugar.
HOLA FAMILIES, JA ESTEM GAUDINT MOLT!!!!!! Llegeix més »
El curs passat els nens i nenes de segon es van endinsar en el món del cinema. El propòsit va ser conèixer una mica més com es fan les pel·lícules, l’origen del cinema i l’abans de les primeres pel·lícules a partir d’activitats engrescadores, visites de les famílies i activitats amb tablets. Tanmateix van fomentar el
Després d’unes merescudes vacances els nens i nenes de segon comencem un nou curs ple d’il·lusions i sorpreses. El primer dia molt contents/es per tornar-nos a veure ens vam trobar una sorpresa. Si voleu veure de què es tracta no dubteu en clicar a la foto.
2n Benvinguts/des a segon Llegeix més »
Les mestres de primer A i B, us volem animar perquè vingueu, el proper dijous 12 de setembre, a l’escola amb moltes ganes d’aprendre i gaudir!!!! Us esperem amb els braços oberts i amb molta il·lusió!!! Aquí us deixem una poesia molt maca per començar d’Isabel Barriel: ÉS AQUESTA NOSTRA CLASSE ÉS AQUESTA NOSTRA CLASSE,
BENVINGUTS I BENVINGUDES A PRIMER!! Llegeix més »
El passat divendres els nens i nenes de p3 vam gaudir de la festa de l’aigua al pati de l’escola. Tots ens vam remullar! Entreu i cliqueu a la imatge per veure totes les fotos d’aquell dia.
P3. LA FESTA DE L’AIGUA Llegeix més »
Els nens i nenes de 2n contínuem endinsat en el món del cinema i hem tingut la sort que ens visités el Carlos, l’avi del Roger. Un dels seus primers oficis va ser dibuixant dels cartells dels cinemes i ens ha pogut explicar com es feien abans. Teníem moltes preguntes a fer-li i tots i
2n Els cartells del cinema Llegeix més »