2n. CONCERT DE NADAL
2n. CONCERT DE NADAL Llegeix més »
Ja podeu gaudir de les actuacions del concert de nadal 2017 des de casa!
CONCERT DE NADAL 2017 Llegeix més »
El dimarts 19 de desembre va tenir lloc el ja tradicional concert de Nadal. Tot estava a punt per rebre famílies i cantaires, però el nostre escenari modest, va encetar el dia amb un vestit de festa. El nostre agraïment a les famílies que, tal com si fossin follets màgics de la nit, van dedicar
Un escenari amb ànima Llegeix més »
Tots els nens i nenes de la classe dels policies i dels ballarins i ballarines, conjuntament amb tot l’equip de mestres que intervenim a les aules de P5, us volem desitjar un bon nadal i bon inici d’any!!!! Desitgem que els vostres millors desitjos es facin realitat i que el somriure sempre sigui el vostre
Ahir a la tarda vam rebre una visita molt especial: EL FOLLET DE L’HIVERN!!! Venia carregat amb un sac ple de coses relacionades amb aquesta nova estació que ara arriba: guants, bufanda, gorro, torró… fins i tot portava neu de la muntanya!!!!!! Va ser un moment màgic i tots els nens i nenes d’infantil ho
INFANTIL. El follet de l’hivern Llegeix més »
Estem estudiant el funcionament d’alguns vegetals, i resulta que estem evoltats d’ells. Podem observar les plantes fins i tot a la classe. Observar és un procediment que no és tan passiu com sembla, i que aporta molta informació. Després d’indentificar la forma d’una fulla, les seves dues cares, el peciol i la nervadura….hem confeccionat una
3r Observació d’una planta. Coneixement del medi. Llegeix més »
Recordeu que el dimarts 19 de desembre i en diferents torns, cantaran els nens i nenes de l’escola. Recordeu-vos de portar la vostra entrada, només hi ha dues per a cada infant degut a les limitacions d’aforament del gimnàs. L’equip de l’escola us desitja molt bones festes.
Concert de Nadal 2017 Llegeix més »