Nom de l'autor: Escola Ignasi Iglesias

P5. Esmorzar saludable

Els nens i nenes de P5 hem après quins són els elements bàsics per fer un bon esmorzar saludable. I no només això, també els hem preparat amb les nostres mans! Pà amb tomàquet i formatge, torrades amb mermelada, suc de taronja exprimit i fruita amb iogurt… mmmm que bo estava tot! Hem fet un […]

P5. Esmorzar saludable Llegeix més »

CARNAVAL 2018

S’apropa el Carnaval i us volem informar d’algunes activitats que s’estan organitzant en les que esteu convidades totes les famílies de l’escola. El proper divendres 9 de febrer a la tarda, celebrarem al pavelló la desfilada de Carnestoltes i, després, podreu continuar la festa al pati de l’escola, una festa organitzada per l’AMPA de l’escola on

CARNAVAL 2018 Llegeix més »

INFANTIL. REGALS DE REIS 2018

Avui hem tornat a l’escola després de gaudir de les vacances de Nadal. Ha estat un dia d’emocions, de retrobades, d’explicar moltes coses i també… DE SORPRESES! Els Reis d’Orient ens havien deixat uns regals a la sala de psicomotricitat per tots els nens i nenes d’infantil. Quina emoció! Un cop estàvem tots plegats, hem

INFANTIL. REGALS DE REIS 2018 Llegeix més »

El Tió s’ha fet gran!!!

El matí del dia 22 de desembre, darrer dia de classe, el tió de cicle infantil s’havia fet moltttttttt gran.    Els nens i nenes de P3, P4 i P5 el vàrem trobar instal·lat al gimnàs, amb la panxa ben plena…. Enguany la novetat ha estat que els nens i nenes de primer i segon, 

El Tió s’ha fet gran!!! Llegeix més »

P5. CAGA TIÓ!

Avui hem fet cagar el tió d’infantil! Quina sorpresa, ha crescut moltíssim! Tenía una mica de mal de panxa ,i de tant en tant, hem escoltat algun pet. Hem picat i cantat molt fort i hem aconseguit que cagués unes xocolatines i un clauer per cadascú!!! Cliqueu a la foto per veure més imatges.

P5. CAGA TIÓ! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut