2021

3r. Figures i compassos

A tercer treballem les figures musicals i els compassos amb tallers manipulatius i rotatius. En el primer taller els infants reprodueixen seqüències de figures rítmiques amb plastilina. Al segon taller, van construint els trens del compàs binari, ternari i quaternari, fent vagons de 2, 3 i 4 pulsacions respectivament. Finalment, treballen l’ escriptura convencional de […]

3r. Figures i compassos Llegeix més »

2n. SORTIDA A CAN CANADELL

Estimades famílies, El passat 9 d’abril, els nens i nenes de segon ens ho vam passar molt bé a Can Canadell. Vam fer un taller de samarretes molt xulo decorant-les amb animals que estem estudiant des de l’àrea de Coneixement del Medi Natural. A més a més, vam poder tenir estones de joc dirigit i

2n. SORTIDA A CAN CANADELL Llegeix més »

BONES VACANCES!!

Benvolgudes famílies, Acomiadem aquest 2n trimestre i ho fem plens de color gràcies als  ous tan bonics que heu  guarnit amb els vostres infants. Us fem arribar unes fotos per compartir amb vosaltres el resultat de les vostres creacions i us donem un cop més les gràcies per col·laborar dia a dia en fer escola

BONES VACANCES!! Llegeix més »

Sortida Can Canadell P.4

Un dia intens, gaudim de la nostra primera sortida a la granja. Experiències i descobertes inoblidables.  Tot i a pesar del COVID, hem pogut portar a terme les activitats previstes de la sortida. Hem aprofitat per poder relacionar-nos en un altre entorn amb els nostres companys/es. Fotos sortida  

Sortida Can Canadell P.4 Llegeix més »

HAPPY EASTER!

Aquesta última setmana del 2n trimestre hem estat treballant la pasqua a l’assignatura d’anglès. Hem fet jocs, sopes de lletres i hem pintat ous, conills de pasqua, cistelles… ens ho hem passat molt bé! A les classes de P5 els alumnes han escoltat cançons típiques de pasqua en anglès i després han fet una activitat

HAPPY EASTER! Llegeix més »

2n CUINEM A CASA

Després de treballar una tipologia textual determinada, en aquest cas, el text instructiu a partir de la recepta, tant oralment com per escrit. Els nens i nenes de segon hem après a fer un  plat seguint, de manera ordenada, totes les passes necessàries. Voleu veure que bé hem cuinat a casa?

2n CUINEM A CASA Llegeix més »

Fem ioga a l’escola!

Durant aquests dies hem tingut la gran sort de poder dedicar una sessió d’Educació Física a fer ioga. L’objectiu d’aquestes sessions era desconnectar per tornar a connectar amb nosaltres mateixos, hem treballat la relaxació i la respiració com a eina per utilitzar-les en el nostre dia a dia quan estem més neguitosos o necessitem un

Fem ioga a l’escola! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut