2020

A CASA AMB MÚSICA!

Hola nenes, nens i famílies de l’ Ignasi! Deixeu-me que us digui, primer de tot, que us trobo molt i molt a faltar! Espero que estigueu tots i totes bé. No sabeu les ganes que tinc de tornar a l’escola i poder fer música plegats! Ara per ara, però, ens haurem de conformar amb aquesta

A CASA AMB MÚSICA! Llegeix més »

SANT JORDI 2020

Hola famílies, us posem una versió de la llegenda de Sant Jordi a on participen una representació de mestres de totes les escoles de Cornellà. Malgrat no han pogut sortir totes les mestres, totes i tots els mestres de l’Ignasi us la volem regalar en aquest dia.Esperem que la gaudiu. (cliqueu a sobre de les

SANT JORDI 2020 Llegeix més »

Backstreet Boys – Everybody

Bon dia! Trobem aquí una cançó especial pels alumnes de 6è, ja que aquesta va ser la cançó que van fer en el festival d’hivern d’aquest curs. Aquesta cançó és del grup Backstreet Boys i es diu Everybody.  Enllaç: Backstreet Boys – Everybody Si voleu alguna cançó en concret, deixeu el vostre comentari i veurem si es pot

Backstreet Boys – Everybody Llegeix més »

Wash your hands challenge

Bon dia a tothom!!! Els mestres d’anglès de l’Escola Ignasi Iglesias, us volem proposar un repte molt divertit! Escolliu una cançó en anglès, la que més us agradi, i graveu-vos cantant aquesta cançó mentre us renteu les mans. Aquest vídeo que sigui d’uns 20-30 segons màxim. Jo he escollit dos cançons, una pels alumnes d’Infantil

Wash your hands challenge Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut