PERCUSSIÓ CORPORAL
Mireia Font
PERCUSSIÓ CORPORAL Llegeix més »
Teniu tot un recull de contes per fer entendre a la canalla que és i com ens afecta aquest virus, el covid-19 ROSA CONTRA EL VIRUS CONTE DEL CORONAVIRUS MUSSOL I EL CORONAVIRUS MONSTRE DE COLORS I CORONAVIRUS EN CORONAVIRUS NO ÉS UN PRÍNCEP( NI UNA PRINCESA)
CONTES SOBRE EL COVID19 Llegeix més »
Fa uns dies, per St Jordi, ens ha arribat la informació d’un projecte literari CAP NEN/A SENSE CONTE. i ens deien que els agradaria que el fessim arribar als mestres i als nens i nenes perquè el llegeixin o l’escoltin. L’objectiu principal del projecte és fomentar l’hàbit lector i, tenint en compte la situació actual,
CAP NEN/A SENSE CONTE Llegeix més »
Bon dia! Aquí us presentem un nou repte des de l’àrea d’Anglès! Aquest és una recepta de cuina. Us deixarem un link on podreu veure com es fa aquesta recepta de cuina. Es tracta de fer un MUGCAKE, aquest pastís és molt senzill perquè no es necessita el forn ni els fogons. Aquí teniu la
Let’s Cook in English! Llegeix més »
Com ja imagineu, aquest curs s’ ha hagut d’ anul·lar l’ EDUDANSA ja que el confinament s’ ha allargat moltíssim! Us deixo el video de la dansa GOPHER MAMBO interpretada per la soprano Yma Sumac. Proveu de fer el ball a casa! el podeu adaptar una mica (nosaltres a classe tampoc el fèiem exactament igual
ELS COETS DE P4 A I ELS CASTELLS DE P4 B TAMBÉ ENS TROBEN MOLT A FALTAR !!!! ENS HO FAN SABER! HO VOLEU VEURE! CLIQUEU!
Bon dia! Trobem aquí una cançó especial pels alumnes de 4t, ja que aquesta va ser la cançó que van fer en el festival d’hivern d’aquest curs. Aquesta cançó és del grup Queen i es diu I Want it All. Enllaç: Queen – I want it all Si voleu alguna cançó en concret, deixeu el vostre comentari i veurem
Queen – I want it all Llegeix més »
Bon dia! Trobem aquí una cançó especial pels alumnes de 5è, ja que aquesta va ser la cançó que van fer en el festival d’hivern d’aquest curs. Aquesta cançó és del grup Spice Girls i es diu Wannabe. Enllaç: Spice Girls – Wannabe Si voleu alguna cançó en concret, deixeu el vostre comentari i veurem si es pot posar
Spice Girls – Wannabe! Llegeix més »
Durant aquest confinament m’ han arribat tantes creacions musicals fantàstiques que voldria anar compartint-les amb tots vosaltres… Tafanegeu i deixeu a comentaris: 1.Quina o quines us han agradat més? perquè? 2.Com t’ha acompanyat la música durant aquest confinament? STAY HOMAS – CONFINATION SONGS
MÚSIQUES DEL CONFINAMENT Llegeix més »
Hola noies i nois, ens ha arribat un conte molt especial per a totes nosaltres. Una Mestra que va estar fent pràctiques a la nostra escola, concretament amb les viatgeres i els viatgers, l’ALBA GARCÍA, juntament amb unes altres companyes l’han fet. Tenen moltes ganes d’ensenyar-li a totes les nenes i els nens. EL VOLEU
HANS I GRETA CONFINATS Llegeix més »