3r. Museu de la Rajoleta
El passat dijous 15 de febrer, les nenes i nens de 3r vam anar, en tram, a visitar el Museu de la Rajoleta. Ens van explicar com es feia el fang, com es coïen al forn les rajoles i com es pintaven amb trepes o plantilles. Finalment vam fer un taller on vam pintar la […]
3r. Museu de la Rajoleta Llegeix més »



