P-4 MOLTA SORT MANAR!!!
T’ESTIMEM MOOOOLT!!!
P-4 MOLTA SORT MANAR!!! Llegeix més »
Els nens i nenes de P5 estem fets tots uns artistes i més si ho fem a la sala de llum on, amb la llum fosca, tot és magic. Mireu quins dibuixos tan brillants!!!!! Podeu aprofitar per fer una ullada a l’àlbum on hi ha d’altres activitats que fem a les taules de llum. Poc
P5. Magia a les taules de llum! Llegeix més »
Avui els nens i nenes de P5 hem anat al Patronat de Cornellà per gaudir del teatre “Contes per minut” on ens han explicar varies històries acompanyades d’instruments musicals. Entreu i cliqueu per veure totes les imatges.
P5. Sortida al Patronat Llegeix més »
HEM APROFITAT I HEM SORTIT A GAUDIR DE LA NEU!!!!!!! ESTEM SUPER NERVIOSOOOOOOOOSSSSSSS!!!!!!!! MIREUUUUUU CLIQUEUUUU!!!!!!
NEVAAAAAAAA!!!!!!!!!! Llegeix més »
ESTEM APRENENT ALGUNES COSES DE L’OFICI QUE VAM TRIAR A LA CLASSE. COM QUE SOM ELS POLICIES, HEM CONVIDAT AL JOSE, EL PAPA DE L’AINHOA DELS BALLARINS,QUE ÉS POLICIA. ENS HA EXPLICAT UN MUNT DE COSES. MOLTES GRÀCIES JOSE.
HEM TINGUT UNA VISITA!!!!! Llegeix més »
AVUI ENS HA VISITAT UN MÚSIC AMB UN INSTRUMENT MOLT XULO I MOLT GRAN, ERA DE VENT I DE LA FAMILIA DEL METALL… JA HO HEU ENDEVINAT? SIIII! UNA TUBA! ENTREU I CLIQUEU A LA IMATGE.
P3. Solistes a l’aula Llegeix més »
BENVOLGUDES FAMILIES! HEM COMENÇAT A TREBALLAR ELS PROJECTES DE P3 I QUE MILLOR QUE FER-HO MENJANT VERDURES FRESQUES I BEN AMANIDES. ENTREU I MIREU TOTES LES FOTOS!
TASTEM ENCIAM I COGOMBRE Llegeix més »
BENVOLGUDES FAMILIES! ESPEREM US AGRADIN LES FOTOS DE LA SETMANA BOJA! Entreu i cliqueu a la foto per veure totes les imatges.
LA TRACTORADA DE P3!! Llegeix més »