El Guillem es mou!

“Des de l’escola Guillem de Montgrí ens hem sumat al repte de l’ONCOTRAIL”

És un repte solidari que requereix apuntar un equip de 8 persones que hauran de dur a terme una caminada de 100km per relleus.

Nosaltres ens hem animat i JA TENIM EQUIP!!!!Us presentem “EL GUILLEM ES MOU”

Estem molt il.lusionades entrenant per poder aconseguir una part del repte, però també necessitem la vostra col.laboració, ja que requereix una aportació mínima de 1000€.

Per aconseguir-los venem unes MASCARETES  XULÍSSIMES!!.Us animem a participar comprant una mascareta!! N’hi ha per tota la família. Les podeu adquirir a tres comerços del municipi (Llibreria Elias, Llibreria El Cucut i Delmo Moda) o a la mateixa escola demanant-la al tutor o tutora del vostre fill o filla.Us donem les gràcies per anticipant i esperem aconseguir el repte, tant econòmic com físic. L’ocasió s’ho mereix.

Si voleu més informació us convidem a consultar la web de la FUNDACIÓ ONCOLLIGA GIRONA: https://www.oncolligagirona.cat/

L’EQUIP DEL GUILLEM