VOTACIÓ NOM DE LA CLASSE DE P3: LES GRANOTES

Benvolgudes famílies,

Com bé sabeu la setmana passada vam fer conversa per veure quin NOM li posàvem a la nostra classe i…. vam fer votacions!

Com ho hem fet?

Cadascú i cadascuna de nosaltres hem tingut l’oportunitat d’escollir quin animal volíem que ens representarà al llarg d’aquest curs. Hem agafat una pedra i l’hem col·locat a sobre de l’animal que més ens ha agradat. A més, hi ha algun infant que ha explicat perquè li agradava l’animal escollit.
Després d’observar l’animal que ha escollit cadascun dels nostres companys i companyes hem fet un recompte.
I sabeu que? Els animals més votats han estat la MOSCA i la GRANOTA. Per un vot ha guanyat la GRANOTA.
Així que… ens endinsem en el projecte del nom de la nostra classe.

Per què ho fem així?

El treball per projectes situa als infants en el centre de l’aprenentatge, i amb aquesta manera de fer aconseguim que els infants s’impliquen i es motivin pel que fem a l’aula.

Acompanyem a l’alumnat oferint-los l’oportunitat d’escollir, ja que és un dret dels infants poder triar; el fet de tenir veu i vot, és un dret de tot ésser humà.

Acompanyant-los en la gestió del seu aprenentatge… ens iniciem en les converses argumentatives, on l’infant té l’oportunitat d’explicar el perquè de les coses i argumentar les seves opinions/pensaments..

A més a més, concretament en aquest procés d’elecció del nom de la classe, aprenem que de vegades surt una elecció per majoria, que potser no és la nostra escollida, però ha estat una votació transparent i majoritària. D’aquesta manera aprenem que hi ha diversitat d’opinions i possibilitats.

Què podem fer a casa?

Tenim el nom de la classe, però… QUÈ SABEM DE LES GRANOTES?
És moment d’investigar famílies i infants!
Us convidem a fer una recerca d’informació sobre les granotes perquè les converses a l’aula siguin més enriquidores. Endavant!!!

Aquí teniu les fotos: P3: ÀLBUM NOM DE LA CLASSE: LES GRANOTES

#TotsFemEscola #TransformacióEducativa #EinesPelCanvi