NO PASSIS DE RODA A RODA

Els alumnes de cinquè han fet un taller relacionat amb la mobilitat de la mà de la Federació Mestral. Al pati de l’escola s’ha muntat un circuit amb cadires de rodes per veure i valorar les dificultats que hi ha a la nostra societat per a les persones que pateixen algun tipus de discapacitat física en el seu dia a dia. Han gaudit molt de l’experiència gràcies a l’explicació i la posada en pràctica  de Xavi i Èric. GRÀCIESSSSS!!.

MESTRAL – COCEMFE TARRAGONA és la federació de diferents associacions que treballen, a les comarques tarragonines, per millorar la qualitat de vida de persones amb discapacitats d’ origen físic i/o orgànic. És la unió de voluntats i treballs perquè aquestes persones puguin assolir el major grau d’autonomia personal i normalitzar la seva relació amb l’entorn.

Aquí teniu algunes imatges de l’activitat de les dos classes de 5è.