4t DANSA AL TEATRE BARTRINA!

“La Pe i el Cordi fan ballar l’escola amb Pere i el Llop” és un llibre de Jordi Agràs que ha servit als nostres alumnes de 4t per a crear un treball de dansa. Amb la magnífica representació al Teatre Bartrina del passat 3 d’abril, han culminat el projecte ‘La Pe i el Cordi fan ballar a l’escola’. Es tracta d’una iniciativa de la regidoria d’Ensenyament i l’Escola de Dansa del Centre de Lectura.
Aquesta activitat permet fer arribar als alumnes el món de la dansa, una disciplina que potencia el treball en equip, la superació o la integració. A més, potencia el treball de l’expressió corporal i tota la part emocional de l’alumnat.
És un projecte que, des de l’escola, es treballa transversalment, implicant a més, la música i la plàstica. Es tracta de despertar inquietuds artístiques i buscar nous talents. Des de l’escola s’han dedicat diverses sessions del trimestre de l’àrea de música a treballar el moviment i el llenguatge del cos i la dansa.

Els alumnes han gaudit molt de l’experiència! Aquí podeu veure unes imatges de la representació: