L’HORT ESCOLAR

Gràcies a l’hort hem pogut introduir noves activitats i estratègies que ens permeten millorar i ampliar el contacte del nostre alumnat amb la natura, que tingui consciència de diversos ecosistemes i aprengui a protegir-los.

L’hort aporta una sèrie d’estratègies gratificants i úniques, ofereix un contexte on els nens i nenes aprenen a pensar, a valorar l’esforç, la cooperació i les habilitats socials.

L’hort escolar ens permet treballar diferents àrees del currículum: lingüístic, artístic, matemàtic, educació en valors, coneixement del medi… Facilita l’aprenentatge vivencial on els alumnes aprenen fent i manipulant (Les estratègies estan englobades en un marc pràctic, vivencial i manipulatiu).