COMENÇA EL TRAPEZI 2023!

El passat 8 de maig, l’escola va gaudir d’un dels tres espectacles que conformen la gira “El trapezi a les escoles”, que serveix per acostar als infants el gran espectacle del circ de Reus, que es celebrarà entre el 10 i el 14 de maig en diferents espais de la nostra ciutat.

A la nostra escola vam tenir la sort de gaudir d’un fragment de l’espectacle, “LOOking for” de la companyia francesa Allegorie, fundada per David Coll, un català que va marxar a l’estranger a cursar els seus estudis superiors de circ i allà es va instal·lar per formar-ne la companyia.

“LOOking for” es tracta d’un espectacle d’uns 25 minuts. La disposició del públic és circular. La idea que volen transmetre és que les persones no vam néixer nòmades i, tanmateix, el moviment es va inscriure en nosaltres molt aviat com una necessitat. En l’espectacle, els protagonistes s’embarquen en un viatge seguint els passos d’artistes que han fet de la seva música una oda a la vida i la llibertat. Amb elles, tres cadires, petites, mitjanes i grans, símbols d’aquest lloc que esperen trobar, d’aquest lloc de descans que enyoren.

Vam passar una molt bona estona al pati de l’escola gaudint de l’espectacle. Si voleu veure algunes fotos, cliqueu l’enllaç: ESPECTACLE TRAPEZI ESCOLA 2023