6è: VISITA A L’ESPAI MUSEÍSTIC DE L’INS DOMÈNECH I MONTANER

L’alumnat de 6è va fer una visita a l’Institut Domènech i Montaner, per tal de visitar l’espai museístic creat per commemorar el centenari de la mort de l’arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner. Amb aquesta visita, els nostres alumnes han pogut conèixer la figura de l’arquitecte a través de les maquetes dels diferents edificis emblemàtics de la ciutat, construïts per l’arquitecte i ara adaptats pels alumnes de l’Institut Domènech i Montaner. A més, la visita ha comptat amb un recorregut teatralitzat en què els alumnes s’han posat a la pell dels personatges principals, per explicar als més petits els inicis i la funció de cada un dels edificis. Un cop finalitzada la visita, els alumnes responsables de l’exposició han divertit els infants amb diferents jocs relacionats amb el context històric i social del segle XIX i XX, moment en què neix el modernisme. També ha format part d’aquest projecte, la lectura d’un conte, que els alumnes han creat a l’assignatura de filosofia.

Aquí teniu les fotos de la vista:

ÀLBUM 6è SORTIDA EXPO DOMÈNECH 2023