6è: POSITIVE THINGS

Els i les alumnes de 6è van començar al primer trimestre un projecte sobre l’autoestima en l’àrea d’anglès. Van poder conèixer mitjançant una videotrucada els infants d’una escola de Romania i, posteriorment van poder explicar una mica més sobre ells i elles per e-mail.

A finals de trimestre van realitzar una activitat per tal de millorar l’autoestima, en la qual havien de pensar i escriure coses positives dels seus companys/es en anglès per, posteriorment, crear un pòster individual per cada nen i nena de l’aula. A més, aquests pòsters s’han compartit amb l’escola de Romania.
Tots i totes han participat molt activament i els ha agradat l’activitat ja que han pogut veure que tots i totes els i les companys/es veuen coses bones en ells i elles.