6è: LES CAPSES D’APRENENTATGE DE MEDI: “AROUND THE WORLD!”

L’alumnat de 6è va començar el curs en l’àrea de medi realitzant les propostes que hi havia dins de les capses d’aprenentatge “Around the world!”. En cada capsa d’aprenentatge es treballava un continent del món. Els nens i les nenes havien de seguir les instruccions què hi trobaven i realitzar el quadern de treball. En aquest havien de cercar informació sobre diferents aspectes relacionats amb la situació geogràfica, clima, relleu, festivitats, menjars típics i alguna curiositat sobre el continent en qüestió. A final de cada capsa havien de realitzar un producte final (diferent en cada continent) resumint la informació i plasmant el què havien après.

Durant el primer trimestre van estar realitzant les diferents capses. Ha estat llarg però tots els infants s’han implicat per cercar informació i conèixer coses sobre el món en el què vivim. Els i les nenes han après a ser crítics quan cerquen informació a internet, a comprendre el què llegeixen per saber explicar-ho, a treballar en equip i diferents coneixements sobre els continents.

L’exposició a les famílies dels treballs va agradar a l’alumnat i el fet de poder mostrar el què havien après els va motivar a continuar esforçant-se per aprendre.

En aquest article web trobareu dos enllaços: un amb les fotografies de l’exposició i un altre amb els treballs dels vostres fills/es.

Gràcies a totes les famílies per assistir!