4t: WORKSHOP A LA BIBLIOTECA CENTRAL XAVIER AMORÓS

El passat divendres, 3 de març, les nenes i els nens de 4t van anar a la Biblioteca Central Xavier Amorós per participar de la iniciativa «Workshop. Urbanisme sostenible» Una aproximació al futur urbanístic de Reus, basat en l’ODS 11 Ciutats i comunitats sostenibles.

Aquest taller és una iniciativa d’educació, formació i difusió d’urbanisme per a estudiants de primària adaptant els continguts, treballant amb documents gràfics i identificació cartogràfica. Complementada amb conferències informatives sobre l’entorn urbà als habitants del barri on s’aplica el projecte

Un grup d’arquitectes van ser els encarregats d’impartir-nos, primer, una xerrada amb uns coneixements teòrics sobre urbanisme sostenible.  Els alumnes van poder escoltar i contestar  diferents preguntes i explicacions que els van fer els moderadors amb molt bons resultats!

Després, en petits grups de treball, van poder portar la teoria a la pràctica desenvolupant una activitat en forma de trencaclosques sobre la nostra ciutat.

Cliqueu la següent imatge per veure la resta de fotos: