4t: IMAGINEM… AMB JOAN TURU

Un curs més, l’artista, dibuixant i il·lustrador Joan Turu ha passat per la nostra escola per deleitar-nos amb el seu art, creativitat i sensibilitat. Han estat dues sessions treballant els estereotips de gènere amb l’alumnat de 4t. El mateix Turu explica que el primer dia, després de parlar una bona estona sobre els estereotips, una alumna, en el seu esbós, volia dibuixar-hi una nena jugant a futbol. Davant del personatge que acabava de crear, va aixecar el dit i va preguntar què podia dibuixar-li al seu personatge perquè tothom identifiqués que era una nena. En Joan va somriure i li va dir que el fet que ella no tingués resposta a aquella pregunta, era el millor senyal per veure que anem pel bon camí per acabar amb els estereotips de gènere.

Ha estat una gran experiència!

Aquí teniu les fotos: 4t ÀLBUM MURAL JOAN TURU (2021)

#TotsFemEscola