4t I 5è: TALLER D’ARQUEOLOGIA

Durant el mes d’abril, les nenes i els nens de 4t i 5è han participar en un taller d’arqueologia i s’han convertit per un dia en “miniarqueòlegs” per un matí. L’encarregat del taller va ser l’Antonio Pineda, arqueòleg en actiu de dos jaciments nacionals importants i docent a la Universitat Complutense de Madrid.
A les sessions de Medi de 4t i 5è es treballen continguts relacionats amb la prehistòria i l’evolució de l’ésser humà i de la resta d’espècies animals. Per tant, mitjançant aquest taller han pogut aprendre com s’obté informació sobre els animals que han existit al llarg de la història i els humans. L’alumnat va aprendre sobre el treball que fan els arqueòlegs i tota la informació que extreuen per saber més coses sobre el passat.
Aquest taller ha estat molt interessants i els ha agradat molt als nens i les nenes de l’escola. Cliqueu les imatges següents per veure més fotografies del taller: