4t A: FEM PLÀSTICA!

Els alumnes de 4t ens divertim molt a les sessions de plàstica, que fomenten la imaginació i la creativitat. Ens ajuden a expressar-nos i comunicar-nos mitjançant el procés de creació.

Una de les manualitats que més ens ha agradat  ha estat la creació de mussols reciclant plats de cartró. Ens ho hem passat molt bé  pintant, retallant, escollint els colors i els materials.

Us animen a crear la vostra pròpia manualitat. Podeu convertir els plats en animals, personatges, objectes… seguint els següents passos i deixant volar la vostra imaginació i fantasia:

Pas 1. Doblega els dos costats del plat cap al centre i cap a l’interior, per fer les ales del mussol.

Pas 2. Doblega la part superior del plat cap avall per crear el cap.

Pas 3. Pinta-ho amb pintura del color que més t’agradi i deixar-ho assecar.

Pas 4. Dibuixa i pinta amb ceres les plomes del cos.

Pas 5. Fes els ulls, el bec  i les potes amb material variat com goma eva, cartolina, ullets, botons… i enganxa-ho al mussol.

Finalment, hi pots afegir lluentons, plomes, purpurina… i una cinta per poder-ho penjar a una porta, taulell habitació o on tu decideixis.

Nosaltres estem molt contents del resultat i aquí us deixem les fotografies:

ÀLBUM 4t A FEM PLÀSTICA 2021

Oi que són molt variats, divertits i acolorits!?