2n: DIPLOMES PROGRAMA “CAP NEN SENSE SABER NEDAR”

Un any més, els alumnes de 2n de la comunitat de mitjans han pogut gaudir d’un curs d’iniciació a la natació, de la mà de l’Ajuntament de Reus. Han estat unes sessions molt profitoses al Reus Deportiu que ja han arribat a la seva fi. I després de l’esforç, la recompensa ha arribat en forma de: Diploma! I de seguida que arribi l’estiu, tothom a nedar!
Aquí teniu les fotos: 2n: ÀLBUM ENTREGA DIPLOMES NATACIÓ

PROGRAMA “CAP NEN SENSE SABER NEDAR”

Amb el programa «Cap nen sense saber nedar» els infants de les escoles de Reus podran aprendre a nedar, o bé perfeccionar la seta tècnica. Un total de 30 centres educatius s’ha afegit a aquesta proposta, ja consolidada, que es durà a terme al CN Reus Ploms i al Reus Deportiu. Es tracta d’una incitativa per tal que els nens i nenes de la ciutat afrontin el repte de nedar.

Els infants de Reus aprenen a nedar amb l’escola

Aquest programa consisteix en l’aprenentatge de la natació en unes 20 sessions durant el curs escolar. Aquesta iniciativa està impulsada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Reus, juntament amb l’entitat Reus Esport i Lleure. Aquest programa s’inicia al novembre i es finalitza al maig, on les 30 escoles passaran per les piscines dels dos centres esportius.

De manera divertida aprenen un esport necessari

Aquest programa inclou l’ensenyament tècnic de la natació, una assegurança esportiva, el desenvolupament íntegre de l’activitat i el transport escolar fins a les instal·lacions esportives. A més, aquesta activitat també està adaptada per les escoles d’educació especial, ja que el programa «Cap nen sense saber nedar» inclou un servei especial per aquells infants que necessiten una atenció específica. Tanmateix el transport fins a les piscines també està adaptat.

Amb «Cap nen sense sabes nedar», es vol familiaritzar a l’infant amb el medi aquàtic i que perdi la por a l’aigua. Amb l’aprenentatge de la natació adquireixen coneixements, que són necessaris de manera divertida i lúdica.