INFORMACIONS IMPORTANTS CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, la situació actual ens obliga a prendre les màximes precaucions per un inici de curs el més segur possible. Aquest curs 2020-21:

• El curs començarà de manera presencial el dia 14 de setembre. Recordeu que l’horari és: de 9h a 30h i de 14.30h a 16h. Hi haurà servei de menjador per tot l’alumnat, excepte P3 mentre duri el procés d’adaptació.

• Les famílies NO poden accedir a l’interior del centre seguint les instruccions del Departament d’Educació. Per consultes i tràmits contactar amb: 93 350 74 86 i/o 677 09 12 08 info@escolaferreriguardia.com. Només s’atendrà amb cita prèvia.

• És molt important estar en el vostre grup de telegram: EFGInfantil (P3, P4 i P5). EFGInicial (1r i 2n), EFGMitjà (3r i 4t)  EFGSuperior (5è i 6è), també recordem que hi ha un grup de telegram d’AMPA (AMPA Ferrer i Guàrdia) per descarregar-vos el telegram als vostres dispositius mòbils a la pàgina web del centre (escolaferrerigarida.com) trobareu instruccions de com fer-lo (TUTORIAL DE COM INSTAL.LAR EL TELEGRAM).

També recomanem que visiteu la pàgina web del centre on s’aniran publicant informacions del vostre interès.

• Durant aquesta setmana les tutores de P-3 contactaran amb les famílies per concretar una entrevista la setmana del 7 al 10 de setembre.

• Degut a l’excepcionalitat d’aquest curs avançarem les reunions amb les famílies durant la primera quinzena de setembre.

• Recordem que com el curs passat, l’escola ja no té l’assegurança que cobreix els danys a ulleres i dents.