EXTRAESCOLARS

Bon dia,

Des de l’AFA informen que la setmana que ve ja podeu apuntar als vostres fills a les extraescolars. L’horari serà la setmana del 27 al 30 de 8.30 a 10.00 i la setmana del 3 al 7 d’ Octubre de 16.00h a 17.30 al despatx de l’AFA o AMPA. Les activitats extraescolars començaran el dia 10 d’octubre.  Recordem que com l’any passat qui sigui soci de l’AFA tindrà una activitat extraescolar gratuïta. També recordem que per estar al dia de tot el que es fa i es treballa des de l’AFA podeu estar al telegram de l’AFA que és : AFA FERRER I GUARDIA. De totes les activitats que s’oferten i quins dies es fan, elles us informaran molt bé. Moltes gràcies!