TRASH CHALLENGE

Coincidint amb la setmana de la sostenibilitat que celebrem a l’escola els alumnes de 5è hem volgut afegir el nostre granet de sorra i hem realizat una acció de neteja de plàstics de l’entorn. Aquesta acció ens ha ajudat a prendre consciència de la situació real de diferents zones del barri. A més a més aquesta acció ha suposat un benefici per a tota la comunitat. Amb accions com aquesta pretenem mostrar als nostres alumnes i les seves famílies la idea que vam pintar en una paret de l’escola: “Molta gent petita, en llocs petits, fent coses petites, pot canviar el mon.”