DRAGONADA A 5è

El passat dimecres dia 9. Les alumnes de 5è de primària van participar en la XXX edició de la DRAGONADA, una trobada esportiva amb diverses escoles de nou barris, que té com a objectiu acostar diferents disciplines de l’atletisme a l’escola primària.
Tot i que el temps no ens va acompanyar gaire, les alumnes van poder pràcticar disciplines com el salt d’alçada i de llargada, el llançament, la cursa d’obstacles, etc i gaudir d’una jornada d’esport en un entorn difefent. Esperem poder participar- hi altra vegada el curs vinent!