BON INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,

Ens retrobem, després de les vacances d’estiu, el dilluns 13 de setembre.

Aquest curs 2021-2022 recuperem a PRIMÀRIA l’horari  de les 8:30 a 13 hores i de 15 a 16:30. Els nens i nenes d’educació infantil  (P3, P4 i P5) començaran a les 9:30, la resta de l’horari serà el mateix que el de primària.

Hi haurà servei d’acollida gratuït des del primer dia lectiu NOMÉS per als nens i nenes d’educació infantil que tinguin germans a primària, EXCEPTE pels alumnes de P3, que han de fer l’adaptació progressiva a l’escola. Es important que facin un petit esmorzar a casa per poder aguantar fins que esmorza tot el grup-classe.

Mantenim també el servei d’acollida de pagament, de 7:30 a 9:30, des del primer dia lectiu, per alumnes d’infantil i primària. Recomanem que els i les nenes de P3 no facin ús encara del servei fins que no hagin completat el període d’adaptació.

Tota la comunitat educativa us desitja un bon inici de curs. Ens veiem dilluns!