6è al from maritím de Barcelona en bicicleta

El passat 5 de març les alumnes de 6è de primària vem realizar una sortida en bicicleta pel front marítim de la ciutat de Barcelona.

Primer ens vam dividir per classes i mentre 6èA feia una volta pel litoral de Barcelona des de la platja del Bogatell i fins a la zona del fòrum, els alumnes de 6èB vam anar a la platja a esmorzar, relaxar-nos i jugar una mica. Llàstima que, en aquesta época de l’any, l’aigua encara está molt freda i no ens vam poder banyar!

Un cop la classe de 6èA va haver acabat la seva volta, que va durar una hora i mitja aproximadament, va ser el moment d’intercanviar els cascs i les bicicletes amb els alumnes de 6èB que van realizar el mateix recorregut.

Durant aquesta sortida, a banda de conèixer una de les zones en major desenvolupament de la ciutat, les nenes i els nens van poder experimentar en primera persona la circulació pels carrils bici de la nostra ciutat i també van poder comprovar que no té res a veure anar en bicicleta tot sol que fer-ho amb un grup nombrós. Algun d’ells inclús va patir alguna aterrissada sense majors conseqüències per anar un pèl massa despistat!

Després de deixar les bicicletes a la central de l’empresa Bicilot, vam anar a dinar al parc de l’estació del Nord fins que es va fer l’hora de tornar cap a l’escola amb el metro.