Comencem amb il·lusió les sortides escolars d’aquest curs, recordant la gran importància que tenen pels alumnes, tant pel seu valor lúdic com educatiu. Aquí us deixo dos dels grans beneficis que aporten:
-Amplien els aprenentatges mitjançant les vivències personals reals i experiències directes en l’entorn immediat, a través dels seus sentits i emocions.
-Afavoreixen els vincles afectius, les relacions i habilitats socials entre infants i amb les mestres.
Els infants d’I4A “La xocolata” i d’I4B “Els esquirols” hem fet una sortida per Olesa per visitar i conèixer els indrets de les nostres aules “Les campanes” de la Plaça Nova i “Les balances” de la Plaça Catalunya.
Primer hem anat a veure i escoltar les campanes de l’església, després hem esmorzat i jugat al parc tots junts i, per últim, hem entrat al mercat municipal. Hem aprofitat per veure les diferents parades d’alimentació i per comprar xocolata i fruits secs pel nostre projecte. Ha estat un matí ple de descobertes! Mireu, mireu, ens ho hem passat genial!!

A la tarda, ja a l’escola, hem pogut fer un tast conjunt I4A “La xocolata” i I4B “Els esquirols” dels aliments comprats: xocolata negre i blanca, avellanes, nous i ametlles. Tot boníssim! Quin dia més emocionant!!
CELIA
