Informacions generals

Assistència i puntualitat

L’assistència a l’escola és obligatòria i en cas d’absència cal notificar-ho al tutor mitjançant l’agenda o telefonar a secretaria. Pel bon funcionament de les activitats del centre cal que la puntualitat sigui respectada per tothom. En cas d’arribar amb retard, també cal justificar-ho.

Entrades al centre

Els alumnes de primària entren sols al centre i van directament a la seva aula sense fer files. Els mestres controlen en tot moment l’entrada. Els alumnes d’educació infantil entren sols al vestíbul, on els acullen les mestres de reforç i van sols cap a les respectives aules on els esperen les tutores.

Els pares i mares que hagin de realitzar gestions administratives, de menjador o AMPA podran accedir al centre un cop els alumnes hagin entrat.

Durant les hores de classe els pares i mares que vinguin al centre han de passar per consergeria o per secretaria i no poden pujar directament a les aules.

Sortides del centre

Els mestres acompanyen els alumnes de primària fins la porta exterior, on els pares els recullen puntualment o marxen sols cap a casa.

Els alumnes de 1r i 2n es lliuren a cada família o persona autoritzada a la porta del pati.

Els pares recullen els alumnes d’educació infantil a la seva aula, intentant d’evitar aglomeracions als passadissos o entrades.

Cal avisar els tutors o l’administrativa quan els alumnes hagin de sortir del centre durant les hores de classe. En aquest cas tots els alumnes ho han de fer acompanyats de la persona responsable, mai se’ls deixarà sortir sols.

Medicaments i malalties

L’administració de medicaments, quan no es pugui fer a casa, es realitzarà sempre que hi hagi l’oportuna prescripció mèdica i l’autorització de la família. Si els vostres fills pateixen alguna al·lèrgia o malaltia rellevant, cal que ho comuniqueu al vostre tutor i lliureu una còpia de l’informe mèdic corresponent.

Higiene personal: POLLS

De vegades observem al cabell d’alguns alumnes la presència de llémenes (ous de poll), per la qual cosa us demanem que examineu regularment els vostres fills. En cas de detectar-ne us demanem que no porteu els vostres fills al centre i que feu algun tractament per tal d’eliminar els polls i les llémenes.

Quan des de l’escola detectem que els vostres fills tenen polls, us trucarem per tal que els vingueu a recollir. ALGUNES MESURES PREVENTIVES:

– Raspallar els cabells cada dia, mantenint nets els raspalls.

– Informar als nens/es que l’intercanvi d’objectes pot afavorir el contagi.

– Per tant no s’han de compartir ni pintes, ni raspall de cabell, ni tovalloles, ni gorres.

– Revisar els cabells dels nens/es i de les persones que hi conviuen dos o tres cops per setmana, sobretot si es graten el cap o es queixen de picor.

– Si observeu que el vostre fill/a té polls cal que aviseu al mestre/a, o al director/a de l’escola.

– No s’han d’administrar insecticides “per prevenir” a persones no parasitades.

Roba perduda

Recordeu que tota la roba ha d’anar degudament marcada. Tota la roba que es troba sense el nom es recull i es porta a consergeria. Al final del trimestre la roba no recollida es lliura als contenidors per a roba.

Comunicació família-escola

Per tal de facilitar la comunicació entre la família i l’escola (avisos, sol·licitud d’entrevistes,…) cal fer-ho a través del tokapp.