AFA

L’AFA és l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’escola. És una associació sense ànim de lucre  encarregada de gestionar els recursos que aporten els socis (pares i mares dels alumnes) per contribuir a oferir i garantir el millor servei als nostres fills durant tota l’etapa educativa i participar activament en el dia a dia de l’Escola.

Què fa l’AFA?

• Coordina l’organització de les Activitats Extraescolars, l’esplai i el servei d’acollida del matí. Us podeu informar durant la  distribució dels llibres.
  • Organitza actes festius (Festa de fi de curs).
  • Contribueix econòmicament cada curs en la millora de les infraestructures escolars i en la renovació del material educatiu i informàtic que l’Escola precisi, ja sigui per mitjà de l’aportació al pressupost anual de l’Escola o bé per mitjà d’aportacions puntuals i específiques.
  • Participa i col·labora en totes aquelles activitats educatives i lúdiques en què la direcció de l’escola la reclama, especialment en les Jornades Culturals.
  • Gestiona la distribució i venda dels llibres de text i materials escolars de l’alumnat del centre.

Per què serveix ?

• És el principal interlocutor que tenen els mestres i l’equip directiu per tractar els temes que afecten a tot el col·lectiu de les famílies.
  • Permet als pares i mares reflexionar i opinar sobre el funcionament quotidià de l’escola i sobre temes educatius d’abast més general.
  • L’AFA té el seu representant al Consell escolar del centre.

QUOTA AFA: 25€ per família i curs.

Vols participar? Tens dubtes?

Contacta a

✉ afa@espriumontgat.cat