Activitats extraescolars

Les extraescolars de la nostra escola són activitats socials, culturals, educatives i del lleure que complementen els aprenentatges de l’escola. Durant les extraescolars, els infants poden socialitzar, explorar els seus talents i gaudir d’una activitat que els agrada.

És important partir dels interessos dels infants i les famílies, per això les extraescolars que es fan a l’Espriu  són les proposades  per les famílies a l’inici de curs.  Cada inici de curs, l’oferta s’adequa a la demanda.

Actualment es realitzen extraescolars com multi-esports, dansa, anglès o robòtica però l’escola sempre està oberta a noves activitats segons les preferències dels infants.

Les activitats extraescolars estan organitzades per l’AFA i realitzades pel personal d’una empresa especialitzada. Actualment treballem amb les següents empreses: