PROJECTES INTERNACIONALS

L’Espriu ja fa molts anys que impulsa els projectes internacionals a l’escola, fent servir l’anglès com a llengua vehicular. L’objectiu dels projectes és potenciar la innovació educativa, la cooperació internacional, el plurilingüisme i la multiculturalitat. Participem tant en projectes Erasmus+ com eTwinning.

Erasmus+ i el seu complement eTwinning són programes estratègics de millora educativa, amb impacte positiu en tot el sistema. De fet, gràcies a la nostra constant  implicació en projectes internacionals, estem reconeguts com a Escola eTwinning.

ETWINNING SCHOOL

etwinning school label

Ser escola eTwinning significa que:

🌍 Comptem amb reconeixement a l’àmbit Europeu com a models d’ús d’eTwinning.

🌍 Formem una xarxa de centres educatius capdavanters que inspirarà el futur desenvolupament d’eTwinning.

🌍 Se’ns reconeix com a centres capdavanters a:

• Ús d’eines digitals.
    • Pràctiques de seguretat en línia.
    • Enfocaments didàctics innovadors i creatius.
    • Foment del desenvolupament professional continuat del personal.
    • Foment de les pràctiques d’aprenentatge cooperatiu amb el personal i l’alumnat.

ELS NOSTRES PROJECTES

ETwinning i Erasmus+ són dues iniciatives educatives impulsades des de la Comissió Europea que promouen la dimensió europea i la col·laboració entre centres educatius de diferents països.

ERASMUS PLUS

ETwinning: