Ràdio a la Fira d’hivern de Porqueres

Tal i com hem fet en els darrers anys, l’escola ha col·laborat a la Fira d’hivern del poble fent ràdio en directe per ambientar el matí.

Uns representació de l’alumnat de 5è ha fet un magazine on ens han parlat de reposteria, de música dels anys 80′, d’esports i també de teatre. A més han entrevistat a diferents col·laboradors de les entitats presents a la fira com els integrants de la Dona del Sac, un representant de la comissió dels capgrossos de Porqueres, un profressional de cistelleria  i finalment a una professional del món de la ceràmica.

Un programa d’una durada de 1’5h per demostrar que la ràdio és una eina d’aprenentatge dins i fora de l’escola.

Aquí teniu un tastet del programa:

Programa de ràdio en directe per la Fira d’hivern.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *