Benvinguts a l’Escola L’Entorn

Enllaços Educació Infantil Enllaços Cicle Inicial Enllaços Cicle Mitjà Enllaços Cicle Superior PROGRAMA GEP Música
SCRATCH  mini reptes inicials 12 mini reptes avançats 12

TEMPS QUE QUEDA PER RESOLDRE EL MALEFICI

jornades culturals

Consignes carnestoltes

Postal de Nadal

Ràdio a la Fira d’hivern de Porqueres

Tal i com hem fet en els darrers anys, l’escola ha col·laborat a la Fira d’hivern del poble fent ràdio en directe per ambientar el matí.

Uns representació de l’alumnat de 5è ha fet un magazine on ens han parlat de reposteria, de música dels anys 80′, d’esports i també de teatre. A més han entrevistat a diferents col·laboradors de les entitats presents a la fira com els integrants de la Dona del Sac, un representant de la comissió dels capgrossos de Porqueres, un profressional de cistelleria  i finalment a una professional del món de la ceràmica.

Un programa d’una durada de 1’5h per demostrar que la ràdio és una eina d’aprenentatge dins i fora de l’escola.

Aquí teniu un tastet del programa:

Programa de ràdio en directe per la Fira d’hivern.

Ja tenim temàtica per les Jornades Culturals

La notícia d’avui està relacionada amb les jornades culturals perquè ja tenim els resultats finals de les votacions. En total hi han hagut 678 vots, el primer n’ha obtingut 268, el segon 221 i el tercer 189 vots.

En tercera posició ha sigut la temàtica de cuina. I el tema guanyador amb una diferència de 47 vots ha estat …….

Doncs el tema guanyador de les jornades culturals a estat escape room.

Moltes gràcies per les votacions, al llarg del segon trimestre tocarà treballar escape room i els enigmes.

Anem per la primera pista de l’enigma de aquesta setmana. Es una fira que es celebra el mes de novembre a prop de aquí, demà us donarem la segona pista.

Foto: Ot V. de 6è

Reunió del Consell d’Alumnes

El passat 19 d’octubre vam celebrar la primera reunió del Consell d’Alumnes del curs 2023-24. Tots els delegats i delegades de les classes de primària es van reunir amb l’equip directiu per parlar de diferents aspectes de l’escola.

La mirada d’infant amb les seves opinions i propostes fan molt profitoses aquestes reunions.

Us compartim l’acta de la darrera reunió.

Comença la tria de la temàtica de les Jornades Culturals

La setmana passada vam començar amb el procés d’elecció per escollir el tema de les Jornades Culturals que celebrarem el proper mes de març.

A partir d’un procés cooperatiu, cada classe de primària va fer la primera tria del tema que més interessa.

Aquesta setmana farem una nova selecció amb els 19 temes que han sorgit a la primera tria. Aquesta vegada caldrà votar entre les propostes guanyadores de cada classe i descartarem les propostes menys votades.

1.385 Kg de CO2 estalviats

Us informem que al llarg de la setmana de la mobilitat l’alumnat de l’escola ha fet 5.105 Km utilitzant el transport sostenible. Això significa un estalvi de 1.110,848 Kg d’emissions de CO2.

Sumats als Kg de CO2 estalviats pel bicibus des de l’inici de curs ens fa un total de 1.385 Kg de CO2 estalviats.

Us animem a continuar utilitzant el transport sostenible.

Moltes gràcies a tothom.

Escola L’Entorn i Comissió de Mobilitat de l’AFA