PROPOSTES P4 DEL 20 AL 24 D’ABRIL

Bon dia pingüins!

Espero que estigueu molt bé.  Avui per començar us proposo escoltar la cançó del lleó que us agrada molt!! Cliqueu sobre la imatge per escoltar-la

Aquesta setmana és la setmana de Sant Jordi, dijous és el dia que ens regalem roses i llibres. Aquest any serà diferent però podem tornar a viure Sant Jordi escoltant el conte, cantant la cançó i fent una rosa ben bonica amb material reciclat.

Proposta 1

Us proposo escoltar “la llegenda de Sant Jordi. Cliqueu sobre la imatge per fer-ho:

També podeu veure la llegenda de Sant Jordi i les tres bessones. Cliqueu a la imatge per veure-la:

Proposta 2

Escolteu les cançons de Sant Jordi. La primera és la del  grup “El pot petit” i la segona de la Dàmaris Gelabert. Cliqueu les imatges per fer-ho.

Proposta 3

Fer una rosa de Sant Jordi amb materials reciclats. Necessitareu oueres, tisores, pintura vermella i pinzell. Que us ajudin els pares o els germans grans. Després les podeu posar per casa o al balcó.

Proposta 4

Fer una activitat amb família. Fer un batut de fruites: us proposo un batut de plàtan i maduixes.  Molt saludable! Cliqueu la imatge per veure com es fa. Ja veureu que està boníssim!

Proposta 5

Us proposo una altra postura de ioga : És la postura del gatque us ajudarà a estar més tranquils i més contents.  I la podeu fer amb els vostres germans també! Cliqueu la imatge per veure el vídeo.

Us animo a fer totes les activitats i a enviar-nos les fotos al correu:

barbarapallares@emarquina.cat

veronicajurado@emarquina.cat

Us enviem molts petons i molt ànims

Vero i Bàrbara