Dia escolar de la no violència al Temps de Migdia

Salutacions Famílies,

El passat 30 de gener va ser el dia Escolar de la No Violència i la Pau. Els diferents grups del Temps de Migdia ho van celebrar amb diferents activitats adaptades a les característiques de cada grup.

Així doncs a l’estona del migdia el infants de P4 i P5 separats ens dos espais vàrem fer una variació del mític joc del “stop”, on en comptes de salvar al company passant per sota les cames, havíem d’abraçar-lo  per a que seguís jugant.

Les nenes i nens de Cicle Inicial van estar fent unes cançons i danses al temps de l’esbarjo amb la sort de tenir música en directe!

A cicle Mitjà van realitzar un petit mural on cada nen i cada nena va poder expressar-se lliurement, deixant el mural ben cobert de missatges i penjant-lo després al passadís que condueix al pati

Les nenes i nens de Cicle Superior, vam estar realitzant un petit taller de maquillatge, proposat pels mateixos nens i vam fer un karaoke de la Pau, convertint el Temps de Migdia del pati en una petita festa.