Conte de la setmana: Les mongetes màgiques

Des de la biblioteca creiem que es vital explicar els contes clàssics, i sobretot als més petits de l’escola. Així que, avui els infants d’I3 hem escoltat el conte de: Les mongetes màgiques.

En Joan es un nen que viu amb la seva mare i una vella vaca que ja no dona llet. Un dia la mare d’en Joan decideix que es el moment de vendre la vaca ja que necessiten els diners però resulta que un vell rodamón li proposa a en Joan canviar la vaca per unes mongetes que no son el que semblen, son màgiques. Aviat en Joan viurà una aventura que ni tant sols ell es podria haver imaginat gràcies a aquestes mongetes màgiques.

Un conte clàssic ple de tots el elements propis dels contes de fades tradicionals, com un gegant, un vell (que en realitat es un bruixot) que dona un objecte màgic a canvi de l’ajuda del heroi, la gallina dels ous d’or, entre d’altres.