Animació lectora a la biblioteca

Benvinguts, de nou, a la biblioteca!

Encetem un nou curs ple d’històries i noves aventures! Tornarem a obrir la porta a móns plens de màgia, volarem amb la nostra imaginació a llocs mai explorats, i ens sentirem lliures mentre escoltem anècdotes i vicissituds de protagonistes amb els que podrem empatitzar o discrepar.

I, com no podia ser d’altra manera, hem començat amb contes que versen sobre el tema de l’escola.

Hem conegut en Fan fan i en Lluís, dos companys de classe valents i decidits, que demostren com es poden fer front a totes les adversitats amb intel·ligència i audàcia.

I hem conegut en Simó, un conillet molt entremaliat, que li diu als seus pares que no vol anar a l’escola perquè té por. Però, finalment, sí que hi vol anar, oi?

El Secret d’en Lluís” l’hem explicat a 2n, 1r i P5 i el conte de “No vull anar a l’escola!” a P3 i P4.

 

Mario Ramos

Corimbo, 2012

Quan un alumne nou arriba a una escola, no sempre li és fàcil guanyar-se un lloc i l’estima dels companys. Doncs imagina’t el cas del pobre Lluís, un jove llop que arriba per primera vegada a una escola de porquets.

Molt aviat aconseguirà fer-se amic d’en Fan Fan, un porquet molt decidit que sabrà guardar el secret del seu amic…

 

 

 

 

Stephanie Blake

Corimbo, 2007

Avui no és un dia qualsevol per a en Simó. Ha arribat el gran dia! El conillet comença l’escola i haurà de compartir el pati i les classes amb la resta de companys.

Quan la seva mare li diu: “Avui és el primer dia a l’escola, rei!”, ell respon: “Ni parlar-ne!”. Però el dia no anirà tan malament com s’espera…

 

 

Ens ha acompanyat l’àudio de “Les choristes-lueur deté”:

 

i també la cançó de “Anem a l’escola” per als més petits: https://www.youtube.com/watch?v=HZx1fNtBzds

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>