Animació lectora a la biblioteca

Amb els contes d’aquesta setmana hem viatjat al món de la imaginació i hem gaudit dels DRACS, aquests éssers mitològics que porten bona sort i no tenen maldat. O, tal vegada, si?

A P5, 1er i 2n hem explicat “Tinc un drac a casa!” i a P3 i P4 hem gaudit del conte “El Rei Jan i el drac“.

Els nens de P3 i p4 han escoltat la cançó del Pot Petit “El Drac Rac” (https://youtu.be/IzlcyYuDPb8) i han decidit, per unanimitat, que el Drac Rac és un animal bondadós ple d’intencions d’ajudar als altres.

Peter Bently ; Helen Oxenbury

Joventut, 2011

El Jan, el Biel i el Marc van construir una cabana, un Castell inexpugnable, per al rei Jan i els seus soldats. Van utilitzar caixes de cartró, pedres, maons i branques que van trobar per enmig del bosc per tal de construir-la.
Aleshores, van estar tota la tarda lluitant contra els dracs i els monstres que afloraven dins de la seva imaginació. O eren reals?

Emma Yarlett

Cruïlla, 2018

L’Àlex ha trobat un drac al soterrani de casa seva i no sap què n’ha de fer. Què mengen els dracs? Se’ls ha de banyar? I si treu foc pels queixals? Com que és molt espavilat, ha fet totes aquestes preguntes a les persones adequades i ha rebut 5 cartes amb totes les explicacions. Però, realment una casa de mida “normal” és un bon lloc per tenir-hi un drac?

I amb ambdós contes hem escoltat la cançó “The Dragon” de Vangelis:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *