Xerrada a l’escola sobre les habilitats socials en la resolució de conflictes

El dimarts 16 d’octubre es va fer una xerrada a la biblioteca de l’escola per a tota la comunitat educativa sobre les habilitats socials en la resolució de conflictes, organitzada per la nostra Ampa.

La xerrada ens la va fer Daniel Mejias Blanch  psicòleg col·legiat membre de l’equip terapèutic del centre SOM, aquesta ens va ajudar una mica més a entendre el que són els conflictes, el com els podem gestionar, de quin tipus hi ha, els límits i sobretot com podem generar en entorn de confiança perquè els nostres fills i filles els puguin expressar i els puguem solucionar.

Aquesta trobada també va donar peu a fer preguntes i a expressar inquietuds, que un cop es dialoga sobre elles es poden veure vies de resolució més compartides.