Reutilitzant per jugar a Cicle Mitjà

El frisbee és un objecte vinculat amb les platges, amb els parcs, un objecte un tan idealitzat, potser fins i tot a vegades sobrevalorat, doncs al final  les moltes de les vegades acaba essent obviat o perdent la competició davant d’altres objectes més atractius com una pilota o unes pales de platja. Bé, al pati de 3er i 4rt del menjador ha passat tot el contrari. De manera un tan misteriosa o, dit d’una altra manera, degut a causes desconegudes (segurament la gènesi es troba en un veí o veïna despistada) va aparèixer al pati de l’escola un frisbee i la veritat que la seva aparició ha implicat un punt d’inflexió respecte els objectes valuosos durant el pati. Abans teníem la indiscutida i polèmica  pilota i la en general simpàtica corda, a més a més de el carro-biblioteca que també inclou jocs de taula. Ara s’ha eixamplat el camp de les opcions amb un nouvingut que no deixa a ningú indiferent. El problema estava en que n’hi havia molt pocs de frisbees; com ja hem comentat, tots els que hi havia semblava que haguessin aparegut per art de màgia i eren a tot estirar tres.

Al pati de 3er i 4rt vam decidir, per tan, posar remei a l’escassetat de frisbees aprofitant material reciclat. Vam retallar uns cartrons per reciclar amb la forma circular i fent un forat al mig per tal de que tinguessin aerodinàmica i després els vam personalitzar pintant-los.

El resultat final és que actualment ja no depenem de veïnes o veïns despistats que empren frisbees a casa seva i degut a que se’ls escapen acaben al pati de l’escola, que ja no hi haurà problema d’escassetat de frisbees i que hem après que de vegades pensant podem esquivar el consumisme i utilitzar les nostres mans i el nostre enginy per produir objectes desitjats amb les nostres pròpies mans.