Què fem amb l’aigua sobrant de les gerres?

Després de dinar sempre queda aigua a les gerres…què en podem fer? la tirem per la pica i prou?…pero…oi que tenim un hort?… i si ens proposem reciclar alhora que cuidem els organismes vegetals de l’escola?

En general a tota l’escola, ens hem marcat com a objectiu primordial reciclar absolutament tota l’aigua que sobri al menjador, és a dir, que tota l’aigua que es diposita a les gerres no acabi a les clavegueres sinó a altres llocs on aquesta pugui aportar el seu valor incalculable. Les nenes i nens del segon torn (Cicle Inicial i Cicle Mitjà) per aprofitar l’aigua, primer estem intentant reduir l’aigua que es diposita a les gerres i en segon lloc tota l’aigua que sobra, l’estem conservant i emprant per regar l’hort a càrrec del curs (hort que es troba al balcó de la classe i que podreu veure a les imatges).