Primer dia Menjador

Salutacions Famílies!

Avui ha estat el primer dia de Menjador i per davant tenim tot un curs ple d’activitats, tallers, jocs…que volem compartir amb els vostres fills i filles! A través del blog del menjador, us anirem informant de les principals activitats que anirem fent en el Temps de Migdia. Abans, però, ens agradaria presentar-vos l’equip de monitores i monitors que treballarem aquest curs:

• A P3 Tindrem a la Rosa, la Marta, l’Elena i l’Ainoa
  • A P4 hi ha la Judit i el LLuís
  • A P5 estan la Júlia i l’Albert
  • A 1r trobareu a la Mariona i l’Àngel
  • A 2n hi ha el Marc i la Cristina
  • A 3r estan la Laura i l’Eduard
  • A 4rt trobareu al Pau i la Carla
  • I a 5è i 6è hi ha l’Andrea, l’Ariadna, el Marc i el Carles
  • La coordinació de tot l’equip el durà la Maria Josep

Penseu que si en algun moment voleu contactar amb el monitor o monitora del vostre fill o filla, podeu concertar una entrevista a través de dues vies: podeu comentar-ho a l’entrada o la sortida de l’escola, a la recepció de l’escola amb el Carles (matins) o la Maria Josep (tardes) o bé a través del correu xarangascp@gmail.com

Al mateix temps, aprofitem per recordar-vos que si voleu demanar algun menú de dieta, ens ho podeu notificar a primera hora a recepció (Carles).

Tenim moltes ganes de compartir amb totes les famílies totes les activitats que tenim preparades per aquest curs!

Esperem que tots tingueu un molt bon inici de curs!

Equip de Monitores i Monitors del Temps de Migdia