Plataformes escoles

Benvolgudes famílies,

Davant d’aquesta situació tan excepcional de confinament, els i les mestres de l’escola Diputació hem començat a crear diferents plataformes per poder accedir amb tot el nostre alumnat. En aquest document especifiquem les diferents plataformes que utilitzarem en funció del curs.

• L’equip de mestres d’educació infantil volem donar continuïtat a l’activitat formativa dels vostres fills i filles, ajudant a mantenir els hàbits i el procés d’aprenentatge amb unes propostes educatives globalitzades i ben motivadores. Aquestes propostes us seran lliurades cada dilluns, a partir del 6 d’abril en un Drive que hem creat per cada nivell.
    D’altra banda, per tal d’afavorir un contacte directe entre les famílies i les tutores hem posat a la vostra disposició els correus electrònics (que ja us hem enviat per TPV) per qualsevol cosa que necessiteu.
  • L’equip de mestres del cicle inicial estem buscant la millor opció per poder acompanyar els vostres fills i filles tant a nivell emocional com d’aprenentatges. Sabem que són moments difícils en que costa molt centrar-se i posar-se a treballar, per això, estem creant activitats que sàpiguen fer autònomament i que siguin atractives. Hem creat un Drive per anar donant propostes setmanals, per una major organització. Començarem el dimarts 14 amb el primer lliurament d’activitats on-line. Després anirem enviant de noves el dilluns de cada setmana. Si hi ha alguna activitat que necessita solució ho enviarem els divendres perquè els nens i nenes puguin fer les correccions ells/es mateixos/es. Recordem que aquestes activitats s’han de realitzar adaptant-se cadascú al seu propi ritme, depenent de la disponibilitat i la vostra realitat i la de les vostres famílies. És important que els adults tinguem clar que són unes propostes, però que en cap cas cal fer-les totes.
  • L’equip de mestres del cicle mitjà i de cicle superior, estem muntant la plataforma google classroom de Google perquè després de la setmana santa, a partir del dimarts 14 d’abril, tot l’alumnat pugui treballar online. En aquests moments, mitjançant el TPV, us hem comentat la creació del correu gmail i també us enviarem el codi d’accés a aquesta plataforma. En aquesta s’aniran trobant les activitats que s’han d’anar fent cada dia diversificada per àrees.

Des de la comunitat educativa us volem agrair tot l’esforç en aquests dies tan difícils i estranys per a tots i totes. Estem al vostre costat per tot allò que necessiteu. Us trobem molt a faltar a tots i totes i el dia a dia a l’escola.