És l’hora dels Adéus

Benvolgudes Famílies,

Avui acomiadem un curs que vam iniciar a l’escola amb molta normalitat i que acaba a casa, d’una manera ben diferent.

És moment de mirar enrere i reflexionar com hem viscut el que serà possiblement l’any més estrany de les nostres vides.

Ha estat un curs intens, amb moltes novetats, amb molts descobriments, potser amb alguns moments més difícils, moments de preocupacions i tristor… però també hem gaudit de moments ben alegres i divertits, moments en família i moments en els que ens hem pogut veure mestres, alumnes i famílies des d’una altra perspectiva. El valorem com un curs molt enriquidor, que ens ha servit per reinventar-nos i poder-nos seguir comunicant i aprenent.

Volem fer una menció especial per vosaltres, les famílies. Sense el vostre ajut l’escola no hauria pogut funcionar durant el confinament. L’equip de mestres hem vetllat per poder garantir l’aprenentatge dels vostres fills i filles i acompanyar-los emocionalment. Hem intentat ser el més propers possibles, malgrat que la distància no ens ho ha posat fàcil perquè l’educació l’entenem a partir de la convivència que es genera en el centre: un somriure, curar la ferida d’un genoll, donar la mà, escoltar… vivim una proximitat que ens fa ser còmplices amb els vostres fills i filles.

Pensem però, que això també d’alguna manera ens ha ajudat a créixer i a aprendre que, a la vida, de vegades ens passen i ens passaran coses inesperades a les que haurem de saber fer front i quedar-nos amb  la part positiva.

A hores d’ara no sabem encara què podrem fer després de les vacances, però l’escola, durant aquest estiu, no pararà de treballar per a poder donar-vos el millor servei possible.

Als alumnes de 6è, no us hem pogut acomiadar amb la festa que l’escola prepara per totes les generacions que emprenen nous vols. Però us volem dir que  en aquest nou camí que inicieu penseu que la vida us continua esperant, que us esperen totes les ombres i totes les llums, i que l’escola sempre serà aquí, per si la necessiteu.

A la resta d’alumnes, dir-vos que ens veiem ben aviat.

Ens acomiadem de tots i totes amb aquest vídeo (a sota teniu l’enllaç):

VIDEO COMIAT

Bon estiu!!

Equip de mestres i personal de l’escola Diputació