El món màgic

Salutacions Famílies,

Aquest trimestre, hem tingut a la Sílvia amb els nens de Cicle Inicial de primària, una ex-alumna que ha vingut a fer les pràctiques del carnet de Monitor de Lleure al Temps de Migdia. Com en qualsevol període de pràctiques, s’ha de realitzar una activitat programada per l’estudiant i aquest ha estat el resultat:

El passat divendres, l’alumnat de 1r i 2n, juntament amb l’equip de monitores i monitors de menjador, vam fer una activitat que constava a realitzar 4 jocs en equip. CAda equip era una família e bruixots i bruixes: uns eren “Pocions Màgiques”, els altres, les “Boles Màgiques”, també hi havia “Barrets de bruixes i bruixots” i, finalment, l’equip de les “Varetes màgiques”.

Per grups, van anar passant per cada monitor i monitora i amb ells feien el joc que tocava en aquell moment: van jugar a la bomba, a ordenar-se per la seva alçada, a trobar cançons que tinguessin una paraula en concret i fer curses per sobre un circuit dibuixat al terra.

A l’inici de l’activitat es va donar a tots els infants una medalla amb el dibuix del seu equip. L’objectiu de l’activitat era, a part de passar una bona estona, fomentar el treball en equip, barrejar activitats mogudes amb altres de més reflexives, treballar l’autonomia de l’infant en el seu joc, etc.

Us deixem amb algunes de les fotos que es van fer!